full of shit

Hej hej!
Idag har jag varit allmänt less, trött och bitter. Finns olika orsaker som ligger bakom, ett exempel är ju fruktansvärt falska människor som förväntar sig att man ska anpassa sig efter dom men dom gör det inte för dig för fem öre. Allt ska vara som dom vill och man får inte vara olik, annars är man jobbig, respektlös, oshysst, passar inte in med mera. Jag är allmänt besviken över hur mycket vissa har att säga om en och hur mycket man egentligen kan klaga på någon. Men i slutändan så behandlar jag andra, precis som jag själv blir behandlad och då ska ni veta, då jävlar är man allt mellan himmel och jord.. Och det värsta är att jag tar åt mig av detta, att sådana människor som jag värderar lägst kan få mig att känna mig som en riktigt dålig människa, att det är jag som gör fel i allt, även fast det BARA är dom som tycker det. Nej säger jag, ska jag anpassa mig, så kan väl andra också anpassa sig, alla är olika..
 
Som sagt så är jag bitter och har därför valt att idag fick min "unna mig" dag vara, köpte godis och maxmat, SJUKT gott må jag säga. Nu ska jag se Men in black 3, hoppas den levererar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback