veckan är här!

Hejsan! Har just fixat fossingarna lite sommarfräsha, körde på nå ljusrosa gellack, håller extra länge så slipper tänka på det så mycket (y) Viktigt att hålla dom fräsha å fina nu till sommaren, känns snäppet fräshare. Jag menar hur mysigt är det att gå runt i typ flipflops i världens äckligaste fötter och tånaglar. UÖÄGH, hatar fötter nog mycket!!!
 
Nog om fötter! Studentveckan drar igång imorgon och det börjas med att fixa amandas hår och en sista redovisning i Tyska, vår lärare njuter av att tortera oss. Nåja det är sista grejen:) Just nu skiter jag i det eftersom jag har fått jävligt bra betyg, har aldrig haft så bra betyg som nu när jag gått trean (ettan och tvåan sög, hehe). Har fått ett MVG, sju VG och 4 G. Brukar vara lite mer än hälften G och resten VG. Så nöjd är jag!
 
Nu ska jag käka gifflar, skiter som fan i träningen just nu, vill bara njuta. Men efter studenten kör jag igång igen!:)
Bilder på vad jag gjort dom senaste dagara, partat på en flotte där Christoffer gjorde sina vackra miner, fixade en pool på gården och gjorde lite nya naglar som lär ryka i veckan ändå:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback