lever rövare

Som ni kanske märkt så uppdaterar jag inte särkillt regelbundet, who the f*ck cares. Jag uppdaterar när jag känner för det helt enkelt, funkar lika bra så! Kanske ska byta "bloggportal" eller vafan de nu kallas, kanske blir roligare och mer intressant att prova något nytt då? Nä jag vet inte.
 
Vad har jag gjort dom senaste dagarna då? Har lyckats ta studenten med helt ok betyg, arbetslös och fri. Varit med pojkvännen och levt rövare. Har förhoppningsvis jobb när jag kommer hem från Bosnien som jag och Christoffer åker till PÅ LÖÖÖÖRDAAAG!!! ska bli så jääääääääkla skönt att komma bort från Luleå. Jag gillar Luleå men ändå inte, så är det nog var man än flyttar. Behöver en fin och bra semester med min pojkvän och familj så är nog allt på + igen.
 
Ska kila iväg och fiska med vännerna nu, njuta av alla äckliga mygg och slemmiga fiskar jag måste peta ut kroken på.
Bilderna är alla från studenten. Kan vara svårt att räkna ut det så tänkte att jag kunde lika gärna skriva det, ha en bra kväll:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback