Routines

Hola amigos! hur har ni haft det denna söndag? Själv så har jag kollat uppgifter som jag har att göra och planerat in då jag ska göra dom för att underlätta för mig själv. Har bokat in MASSOR met träningspass i veckan faktiskt och jag längtar!
Det är så att igår hade jag min "unna dig" dag, alltså en dag i veckan som jag får äta godis och grejer. Hela veckan har jag haft maten strukturerad efter var 3dje timme men i helgen har jag vilat och ätit lite sämre, jag har inte ens haft något speciellt sug efter socker. Jag kände direkt hur dålig i magen jag blev, har haft himlarns ont, som en "övermätthets känsla" och det ända "goda" jag ätit var en fruktsallad med lite vaniljvisp och typ 4 kakor. Fast ja åt två små 90gramsburgare till frukost idag också.. Kan inte påstå att det är  jätte mycket onyttigheter men jag har en sjukt känslig mage eftersom jag hade Kolik som liten. Nåja detta får mig att längta mer till rutinerna och även träningen. Nu när jag verkligen är uppvilad så kan jag köra hårt igen!
 
Imorn står Boxmix och Core på Schemat, nu ska jag dricka upp mitt te och spela lite. Go'kväll!
 
Bild från Nyårsafton 2012!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback