New in!

Hejsan hoppsan bloggen!
Har vandrat på stan idag med Therese och jag hittade ett sorts "gelelack" med LED-lampa så jag tänkte att jag provar det, ska tydligen hålla i 2-3 veckor. Jag gillar att hålla på med naglar och sånt så det ska bli roligt att testa. Produkterna är från Depend och jag gillar deras grejer faktiskt. Deras nagellack funkar superbra och dom har supersnygga färger :D
Köpte ögonfransfärg också eftersom mina är så ljusa längst ut och dom är inte särskillt mörka annars heller så mycket syns dom faktiskt inte. Sen kan det bara vara skönt att se lite fräsh ut utan 15 lager smink!
 
Kommer testa göra naglar ikväll så ni får bildresultat lite senare :)
 
GeLlack startkit 469:- från Depend
Gellack vit 79:- från Depend
Gellack rosa 79:- från Depend
Ögonbryn och ögonfransfärg 95:- fårn Depend
Nagellim 25:- från Depend
LED-lampan man fick med i startkitet :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback