Nails!

Hej på er! Vaknade faktiskt i god tid men utan röst igen.. Vet inte var denna förkylning kommer ifrån.
Börjar nästan bli less på att vara ledig när jag aldrig gör något utom att se serie hela dagarna. Vill gå tillbaka till min vanliga rutin. Jag mår som bättre då eftersom jag äter som man ska, dvs frukost, lunch, midda och något mellanmåll. Nu blir det bara frukost klockan 2, midda kring 9 och nattkäk, inte alls bra. På tisdag blir det ändringar, hoppas jag, säger alltid samma sak att jag ska börja träna å blablabla så gör jag tvärtom. Men jag ska försöka!
 
Gjorde ju som sagt naglar igår och jag blev ju nöjd. Dock glömde jag köpa ett "hudfärgat" lack som man ska ha för att göra "fransk manikyr", så plasttipparna syns lite men det är JÄMT iallafall! Alltså att det inte är ett "hack" som det ser ut att det ska vara.


Kommentarer
Carita säger:

Men shit va snyggt, snart är du proffs å kan göra naglar på mig också! ;p

Svar: Haha tack så mycket, bara att säga till! Ska beställa lite glitter också ;D

2013-01-04 | 07:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback