only know you love her when you let her go

Någon som tappat bloggsuget? joda det har jag. Men det har jag gjort förr och ändå kommit tillbaka om igen.
Denna gång tar jag inte bort bloggen utan jag förblir bara väldigt seg på att uppdatera. Eller så kanske jag fortsätter uppdatera regelbundet efter idag? nä asså jag vet inte.
 
I dom senaste 4-5 veckorna har jag tränat stenhårt för att nå mitt mål till sommaren. Hittils har det gått otroligt segt och jag känner inte att jag ser någon skillnad heller. Kanske minsta lilla. Andra säger faktiskt annat men vettetusan vad jag ska tro på, mig själv hur jag ser mig i spegeln eller andra hur dom ser mig? Nåja det är bara att fortsätta kämpa på.
Just igår och idag har jag fått världens slemattack. Allt ba stockar igen och det känns som att nästan varje andetag jag tar känns genom hela lungorna och hostar gör jag också. Jag tränade även fast jag hade den känslan igår, kanske inte det bästa jag gjort i livet men idag ska jag nog vila. Det är bara det att jag vill så gärna nå mitt mål för det kommer jag må så himla bra av och det vet jag.
 
På tal om annat, så har jag bestämt mig för att färga tillbaka till mitt mörka hår. Dels för att jag slösade 890:- på en hårförlängning som bara ligger och förblir oanvänd (som inte går att bleka eller färga ljusare för det blir grått) och dels för att till studenten som är om ungefär 4 MÅNADER så blir det finare med mörkt långt hår till en vit klänning :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback