Färg löser allt

Hejsan hejsan! Sitter och glor på matchen som för övrigt går lite åt fel håll.. Det står 2-1 till Färjestad, två väldigt oförtjänta mål som dom lyckats lägga in. Aja vi har en sista period kvar, så det är bara att kämpa!
 
Jag har för övrigt bestämt mig för att färga håret, jag gillar verkligen inte att vara såhär mörkhårig. Jag försökte verkligen hålla mig för att ha mörkt till studenten men icket.. Jag trivs inte för fem öre, har haft mörkt nog länge nu så nu får de va nog! Ska dock inte bli allt för ljus heller, är ganska sugen på något mot ombre stuket. Säkert väldigt "ute" med det men vem faan bryr sig om det, ba å köra på de man tycker är snyggt!
En bild från tidigare idag på promenad:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback