Blue as the ocean

Hej på er! vilken fin uppdatering jag har, har verkligen kämpat med den!!! Nä skämt och sido jag har haft fullt upp faktiskt. Just nu sitter jag och kollar på alla fel på mina nygjorda naglar. Gjorde dom superslarvigt för jag orkade verkligen inte hålla på i en evighet. Dom blev ju inte jätte fula men definitivt fulare än dom jag gjorde sist. Sen fick dom bli lagomt mycket kortare också, känns förbannat skönt måste jag säga!
 
Jag har tonvis med plugg att göra och allt känns omöjligt just nu. Vet inte vars jag ska börja och allt bara suger, riktigt jobbig..
Ska väl plugga hela helgen(kommer aldrig att hända) men man kan ju alltid försöka.
 
Mina naglar just nu, fick lite havs inspiration:
Använde mig av tre olika glitter denna gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback