workout

Ursäkta, har inte hunnit blogga så mycket idag eftersom jag slutade halv 5, åkte hem och lagade mat lite snabbt för att sen åka och träna. Har glömt att säga att jag tränar på Actic gym.
 
Jag körde ett "Core" pass med benträning, rygg och mage. Sen gick jag en powerwalk på rullbandet i 20 min. Kändes väldigt skönt om jag får säga det själv. Jag rekomenderar verkligen Core pass för dom som vill ha starkare rygg och mage, även ben och för dom som inte får så mycket gjort i det partiet "i ensamhet". Jag själv har lite svårt att koncentera mig om jag ska själv träna rygg och mage, typ situps och sånt. Slackar som efter. Men med Core pass så gör jag verkligen något och det känns bra. Jag menar när alla andra gör det instruktören gör inte skulle jag ba sitta där å titta på å gnälla att det är jobbigt som jag kan göra då jag är själv. Sen gäller det att palla arslet till gymmet också men det klarar ni som vill! :D
 
Åkte som sagt hem direkt efter skolan och gjorde en liten middag som bestod av sallad, fiskpinnar och min egengjorda sås av gräddfil, dill, vitlök och peppar. Fiskpinnar kanske inte är den smalaste och nyttigaste maten men det var äsligt det nyttigaste jag hittade i frysen..
 
Nu äter jag två hårdbrödmackor men keso och tonfisk på. Blev lite sent med maten idag men så är det när man har mycket att göra men för lite tid! Godnatt på er :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback