Ny blogg!

Som ni ser så har jag bytt blogg. Det för att namet Faranush inte är så fint eller hur jag ska förklara. Faranush kommer från filmen Yes man som några av mina kompisar sen högsadiet sett å sen dess har det blivit ett litet "nick". Men nu på bloggen så vill jag inte ha det namnet utan det blir ändringar. Tycker det är lite jobbigt att man inte kan byta bloggnamn utan man måste som "skapa en ny" :/
 
Morsan har bakat äppelpaj, jag har ballerina kakor i skafferiet och en Ben&Jerrys glass. Vet inte vars jag ska ta vägen när allt gott som bara dras till mig. Ska se till och käka upp allt innan måndag för sen börjar jag med annan kost och träning!
 
Ikväll blir det nog en lugn kväll. Har det väldigt tråkigt, inget alls att göra. Dom flesta verkar upptagna också så blir nog att sitta och se serie en fredagkväll som denna, ser vänner för 5:te gången..
 
Tänkte jobba på designen också som för övrigt är skitful. Vet inte vad jag tänkte riktigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback