wicked

Hallodeer gubbar å gummor! Sitter med christoffer och pluggar just nu. Funderar på att åka iväg och köpa en kebabrulle eller så. Lite myspys!
 
Såg att statistiken gick rätt upp när jag la in en video. Kanske ska ta och göra en till snarast för det verkar vara något ni gillar att se? eller? Själv tycker jag de är roligare när bloggare lägger upp videos för jag orkar inte läsa hela tiden! Sen ska den ju vara med humor också, som tillexempel ginadirawi.se Hennes videoinlägg är så sjukt roliga! De flesta har ju redan sett hennes blogg men ni som inte har, kolla in den:)
 
Tänkte kanske färga håret idag, får se hur det blir med det:)
 
Gamla bilder på mig med brunsvart hår, som jag då tänkte färga tillbaka till =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback