Stresss!!!

Haloodeeeer!
Idag blir det en GRYYMT stressig dag så vet inte om jag kommer hinna skriva något här, kan däremot lägga upp bilder lite fort!
 
Igår fixade ja matildas hår, hann inte ta före eller efter bilder för hon hann färga det innan jag kom. Det blev faktiskt bra tror jag, får hoppas att hon e nöjd!
 
Jag ska som sagt vara fyllechaffis idag och det kommer nog bli mycket, ska hinna vara med på två olika fester plus köra runt folk osv. Tänkte ju göra mig lite fin också så ni ska nog få en outfitbild eller liknande sen ;)
 
Och för att spajsa upp det hela så valde mitt immunförsvar att segna ihop IGEN. Är alltså sjuk igen. Hade feber inatt, har sjukt ont i halsen och allt dedär eländet :(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback