Hoppla!

Godmorgon på er! Bloggade inte mycket igår, skrev faktiskt ett inlägg med mobilen igår innan jag skulle gå och sova men det gick inte att lada upp:(
Vaknade nu på morgonen så kom Chrille och myste med mig lite, käkade frukost och så. Åt sånnadär mack hjärns mackor. Svin gott var det men inte alls värt det efter att all ost runnit ut och allt. Fick torka den i en evighet..
 
Idag ska jag vara med christoffer iallafall och lana. Ska vara fyllechaffis också tänkte jag:)
Sitter just nu och tänker på mina skor och mitt smink som kommer om någon dag till posten, ÄLSKAR att få paket:D!! Ligger och myser med en trött vovve också. Tänkte jag gå och färga håret, fräscha upp det lite bara=) Trodde jag hade köpt en färg men det visade sig vara en intensivtoning. Har aldrig tonat håret men det sliter ju mindre och det blir nog lika bra endå :D
 
Igår var jag med Therese, vi drog till hennes enorma pålle och skötte om den för att sen åka till mig. Vi käka middag, pasta men kyckling i currysås(Chicken a'la king) och så fika vi lite äppelpaj med vaniljsås också. Super gott må jag säga! Hade köpt godis också så vi tröck lite sånt och såg Harry Potter tills jag börja slumra till och var tvungen att skjutsa hem henne så jag inte typ somnar baki ratten senare eller nå... Vädret var super mysigt igår dessutom. Det verkligen VRÄKTE ner regn hela kvällen utan stopp.
Här är några bilder från igår :)
Theas stora pålle Terrano och lille Felix fick såklart följa med :D

Maten vi åt och pajen + äckel Therese♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback