Nov. 25, 2012

hallå hallå det var inte igår! Sitter just nu och pluggar på, lyssnar på mysmusik och tar det lugnt. Det är verkligen deg söndag. Har som suttit och funderat hela kvällen hur jag ska orka träna igen och försöka jobba ännu hårdare i skolan. Har även tänkt mycket på hur MYCKET jag kan störa mig på vissa personer här i universum och jag säger ändå inget, helt sjukt att jag ödslar tid på sådant men alltså ibland funderar jag verkligen på varför man är sån. Fast jag brukar tänka att det är bara så dom är och då får man gilla läget eller gå därifrån. jag menar jag är inte heller perfekt. Men tyvärr så är det mer komplicerat än så. Jag förstår inte hur människor kan ljuga så förbannat mycket och hur man kan tro sig vara så himla mycket bättre än alla andra. Påstår inte heller att jag aldrig ljugit men landa för faan, det finns gränser..
bra där fick ni er ett klagoinlägg!

Och från det ena till det andra så har jag en video in progress, så håll utkik! Go'kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback