New in!

Tjänna!! Som ni ser så har jag ändrat designen, lite finare än den förra iallafall. Eller?
Ja det kommer ändå bli så att jag blir less på den om någon dag och vill fixa en ännu bättre, lite perfektionist..
 
Imorn skulle jag hjälpa ida med hennes hår. Hoppas det blir lika bra som sist vi mixtrade till det lite.
Jag har shoppat med mamsen idag och är sjukt nöjd, köpte verkligen grejer jag letat efter :D
Jag har varit skeptisk mot dessa byxor men tänkte att jag ger dom en chans(anser att dom ser ut som strumpbyxor och är som strumpbyxor) men dom ser faktiskt bra ut på så!
Carlings, DR.DENIM - 399:-
Lite lång stickad tröja från HM - 199:- 159:-
Stickad tröja med spetsdekorationer från Kappahl - 399:- 279:-


Det jag köpt var inte på rea alls, utan jag hade massa jävla kuponger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback