mucka inte med vakthunden!

Tjena!
Vad händer här i regniga Luleå? Nä, faktiskt ingenting. Har varit fyllechaffis hela helgen och försökt att koppla av så mycket som möjligt, minska på stressen lite. Har faktiskt aldrig haft sån stress och orolighet förrut och jag skulle hemskt gärna inte vela ha det så igen. Vet som inte vad som orsakade det hela, mest troligt skolan.. Aja det börjar bli bättre nu faktiskt som tur är!
 
I veckan fyller världens finaste pojkvän år! Har faktiskt kommit på vad jag ska ge han i present vilket är super skönt! Grubblat på det i evigheter. Inte så jäkla lätt att hitta presenter faktiskt, och man fyller ju bara 18 en gång liksom. Ska bli så skönt i veckan med gomat och massssor med mys. Mot helgen väntar förmodligen krogen också. 
 
Idag kände jag att jag ville pyssla igen så jag började tänka på sånnahär "VARNING FÖR HUNDEN" skyltar och tycker dom är så fruktansvärt fula, oftast gula och tråkiga SÅ jag bestämde mig för att göra en helt egen! Det kan ju alltid vara bra att ha en sådan för tänk om det kommer en liten unge som säljer jultidningar eller kommer på bus eller godis, så är dom hyperallergiska eller livrädda för stora som små vovvar. Kan ju vara en vuxen också som är rädd för en nyfiken och glad liten vovve, man vet aldrig.
Iallafall så gjorde jag en egen med lite färg och så hemma hos chrille, laminerade den också lite fint. Mycket bättre än domdär stora gula och fula sakerna..
Här är resultatet! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback