Break

Hejsan hejsan! Tog en liten paus för att koncentrera mig på att bli klar med plugget. Gjorde två prov i fredags och jag är ganska säker på att jag får G på båda iallafall. Lite less att jag inte kommer få bättre men aja jag lär ju märka.. Har fortfarande inlämningar att göra.
 
Jag såg precis klart sista avsnittet i sista säsongen av vänner. Jag kommer ALDRIG att tröttna på den serien. Detta var alltså 4:de gången jag sett om den om jag minns rätt.. Krävs mycket för att jag ska gilla en serie så då det väl kommer ut något RIKTIGT bra så tittar jag på det, som typ Game of Thrones, så sjukt bra serie och börjar bli LESS på att vänta på ny säsong!!!
I väntan på nya säsonger och bättre serier så ska jag se om Greys anatomy. Det har kommit 3 nya avsnitt jag inte sett så ska se om hela från säsong 1, för också typ 3:dje gången. Serien har nu sammanlagt 9 säsonger och är GRYMT bra! Gillar lite att den aldrig tar slut...
 
Nu ska jag göra mig en latte och koppla av, kör fyllechaffis ikväll också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback