never look in to the eye

Helå!
Snopet som tusan att proven idag gick åt pipsvängen. Rättskunskapen gick något bättre än filosofin men ärligt, vem faan fattar något av filosofi?.. Plus att läraren verkar vara helkonstig när jag frågade vad som händer om jag inte klarat detta prov, kort sagt IG i hela betyget OAVSETT vad jag fått i andra prov, inlämningar osv som vi gjort, och detta var ju inte nå nationella eller så utan ett helt vanligt prov. Sug min högra säger jag då.
 
Väntar just nu på att christoffer ska komma hem, förhoppningsvis har han köpt tonvis med godis åt mig PLUS att vi ska äta tacos. Blir nog en underbar kväll även fast jag är sjukt bitter idag. Fast ioförsig så behöver jag bara se han för att få ett leende på läpparna, det löser sig nog:)
 
En lite yngre Emina. Tror jag var 15-16 år eller något sånt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback