Hårprojekt - Balsammetoden!

hola mafiozos! Igår skrev jag att jag hade börjat med ett hårprojekt - Balsammetoden!
Mitt hår är fruktansvärt slitet och hemskt, blir inte bättre av att klippa det heller så jag tänkte att nu ska jag prova denna metod. Dom som hållit på med metoden har blivit väldigt nöjda och sagt att dom kommer ALDRIG gå tillbaka till schampoo. Schampoo och silikoner förstör håret så in i helvete. Vill att mitt hår ska må bra, växa mer och se snyggt ut.
 
Många tror att metoden är för dom med lockigt hår men icket. Ni som vill läsa om Balsammetoden kan gå in på denna sida Lockig.se
Jag har hittat en bra sida för godkända produkter också om ni vill kika på det, ni kommer förstå om ni läser på hemsidan vad det handlar om. Sidan med produkter finns HÄR!
 
Jag kommer dela med mig av bilder för att visa resultat, om det nu blir något resultat Hoppas på det bästa :D
 
På bilderna har jag just tvättat med mitt sista schampoo. Har inte gjort något med håret, varken torkat med hårtork, plattat/lockat eller haft i snodd. Har inga produkter som hårspray eller liknande i heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback